zondag 24 februari 2013

Deurhanger

Ik had vrijdag mijn deurhanger van mdf van let's get bizzee van t scraphuis gekregen en heb m nu gepimpt.de deurhanger komt aan mijn hobbykamerdeur te hangen.de hobbykamer is voor de helft van mij,de andere helft van mijn man, die zit dan achter zijn pc.wel gezellig dan zo samen vandaar dat ik er hartjes op heb gedaan.de magnolia heb ik weer ingekleurd met twinkling h2o.erg verslavend nu ik het juiste papier ervoor heb.
Mijn kant van de hobbykamer is ook limegroen en rose vandaar die kleurtjes.

3 opmerkingen:

  1. Ja echt helemaal jou kleur en jou stijl.
    vind het hartje erg leuk en de tekst is ook super, die vlindertjes vind ik er ook erg leuk bij...............je bent lekker creatief geweest gister, benieuwd wat je vandaag allemaal gaat freubelen

    Liefs Debby ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende deurhanger heb je gemaakt Ayten, ik vind hem prachtig en wat gezellig dat je samen met je man een hobbykamer deelt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ayten wat een mooie deurhanger heb je gemaakt erg leuke kleuren heb je gebruikt. Via Debby ben ik op je blog terecht gekomen en zie hele leuke en schitterende creaties staan. Ben daarom ook gelijk maar volger geworden van je.


    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen